Tražilica

Vrijeme pripreme:

Težina pripreme:

VIDEO RECEPT

Po kategoriji:

Po nazivu:

Lifestyle

Poželjno i vrijedno

Povrće negativne kaloričnosti

Hranom nulte kaloričnosti zovu se namirnice na čije probavljanje organizam potroši više energije nego bismo mogli unijeti njihovom konzumacijom.

Ove namirnice nisu neka egzotična nepoznanica nego voće i povrće koje svaki dan vidimo na policama prehrambenih prodavaonica i dostupne su praktički tijekom cijele godine.

Konzumacija hrane koja ima nizak broj kalorija neće odmah pokrenuti proces mršavljenja i gubitka viška kilograma, ali svakako će nadopuniti dnevnu potrebu organizma za voćem i povrćem velike nutritivne koristi i poslužiti kao kvalitetan međuobrok.

MRKVA

Na 100 g ova namirnica sadrži samo 41 kaloriju te niti jedan gram masti. Osim dobrobiti za oči, mrkva utječe na zdravlje kardiovaskularnog sustava i kože. Beta karoten iz mrkve više se apsorbira organizmom u termički obrađenom obliku nego kada jedete sirovo povrće.

BROKULA

Brokula, pogotovo kuhana, idealna je namirnica za prehranu ljudi s povišenim kolesterolom te viškom kilograma jer sadrži samo 35 kcal na 100 g. Jednostavna za pripremu, može se kuhati u vodi ili na pari.

KUPUS

Sve verzije ovog povrća sadrže nisku razinu kalorija. Posebno malo ih ima u kuhanoj namirnici. Kupus slobodno uključite u svoju svakodnevnu prehranu kao prilog mesu, dio povrtnih mješavina ili samostalan obrok u različitim dijetama.

MAHUNE

Njihova hranjivost uz nisku kaloričnost je kombinacija koja će znatno obogatiti vaše obroke. Kuhane mahune su dobre u salatama, kao prilog ili kao dio povrtnih mješavina.

CELER

Ovo povrće je na vrhu popisa niskokaloričnih namirnica sa 16 kcal u 100 grama. Niski glikemijski indeks celera sprječava taloženje masnih naslaga u krvi. Korijen celera može se ribati u salate, peći kao krumpir s ostalim povrćem, staviti u juhu i dodavati kod pripreme mesa, posebno divljači.

Lifestyle

Pitanja i odgovori Ukupno 0 pitanja

Postavi
pitanje...