Tražilica

Vrijeme pripreme:

Težina pripreme:

VIDEO RECEPT

Po kategoriji:

Po nazivu:

Lifestyle

Boravak u prirodi

Pravilno birajte hranu za piknik

Boravak u prirodi, osobito ako se radi o aktivnom odmoru, treba pažljivo planirati. Osim sportskih rekvizita za zabavu, jednako je važno koju hranu ćete ponijeti sa sobom. 

Kada idete na izlet u prirodu, kampiranje ili planinarenje uvijek vodite brigu o namirnicama koje uzimate sa sobom. Hrana koju ćete nositi uglavnom treba biti suha i važno je da nije kvarljiva pa obvezno izbjegavajte mliječne proizvode, sirovo meso, salame i slične namirnice koje i inače treba čuvati u hladnjaku.

Ako idete na jednodnevni izlet u prirodu, sa sobom bi trebalo uzeti puno tekućine i to najbolje blagu limunadu, vodu ili blage sokove, osobito ako su u pitanju različite sportske i rekreativne aktivnosti tijekom kojih ćete sigurno ožednjeti.

Od hrane uzmite mekani tost, tamni kruh, namaze od orašastih plodova, suho voće i orašaste plodove. Ako se radi o jednodnevnom boravku u prirodi, uzmite eventualno pečeno meso, kuhana jaja i suhomesnate proizvode koje ćete pojesti tijekom dana.

Kuhana riža, kao i ostale kuhane žitarice također se mogu uzeti na piknik. Svježe povrće i voće je ipak najpoželjnije. Tijekom pakiranja voća i povrća, ali riže i mesnih prerađevina bitno je nositi ih u posudama koje imaju mogućnost zaštite samih namirnica i omogućuju im dulji vijek trajanja te zaštitu od mehaničkih udarca i rasipavanja.

Kod planinarenja kao duže i zahtjevnije aktivnosti, izbor namirnica i način prehrane se mijenja jer u pitanju su veća potrošnja energije i napornije fizičke aktivnosti, stoga svoje obroke trebate promišljeno i pametno isplanirati unaprijed. Obroke koji su podložni bržem kvarenju potrebno je čuvati na hladnijem mjestu i u posebnim posudama namijenjenima upravo za to. Dan prije planinarenja treba pojačano jesti složene ugljikohidrate kao što su tamna tjestenina, riža, krumpir, kruh, povrće i voće i piti puno tekućine kako bi se na dan planinarenja lakše otapalo masno tkivo i trošile se zalihe glikogena iz jetre i glukoze iz krvi. Dva do tri sata prije polaska na planinarenje dovoljno je pojesti nešto lagano poput energetske pločice.

Lifestyle

Pitanja i odgovori Ukupno 0 pitanja

Postavi
pitanje...