Tražilica

Vrijeme pripreme:

Težina pripreme:

VIDEO RECEPT

Po kategoriji:

Po nazivu:

Lifestyle

Otkucaji zdravlja

Vaše srce voli ovu hranu

Neujednačeni srčani otkucaji znaju promijeniti ustaljene navike brojnih ljudi. Ako ste suočeni s aritmijom, ne morate odmah na strogu dijetu, nego odaberite način prehrane koji vašem srcu najviše koristi.

Aritmija srca su nepravilnosti u samim otkucajima srčanog mišića, a uzroci mogu biti različiti: nedovoljna količina elektrolita, dehidracija, problemi sa štitnjačom. Osobe koje imaju povišene masnoće u krvi također mogu imati simptome aritmije.

Kao i u svemu, hrana koju jedemo može biti presudna za zdravstveno stanje organizma. Tako je mediteranska prehrana kardioprotektivna i osobe koje se hrane na takav način manje obolijevaju od dijabetesa, bolesti krvožilnog sustava te povišenog krvnog tlaka. U ovoj prehrani dominiraju biljne namirnice i zdrave masnoće koje će vašem organizmu biti od velike koristi.

Jedite dosta salata od svježeg povrća, ali umjesto octa, za začinjavanje koristite limunov sok.

Kuhinjsku sol zamijenite morskom. Hranu pripremajte na lešo, a onda po želji prelijte maslinovim uljem. Možete jesti ribu i lakša posna kuhana, dinstana, mesa pečena u pećnici ili na roštilju (izbjegavajte prženu i pohanu hranu jer sadrži veći udio masnoće).

Svakodnevno konzumirajte variva od povrća, ribe te raznoliko svježe povrće. Možete jesti kombinacije vegetarijanske tjestenine ili riže s povrćem. Za začinjavanje jela koristite dosta svježeg začinskog bilja (češnjak, peršin, celer, ružmarin, kadulju, bosiljak, đumbir, majčinu dušicu, hren).

S kruhom ne pretjerujete, dajte prednost raženom ili onom od više vrsta žitarica.

Kravlje mlijeko i mliječne proizvode neko vrijeme izbjegavajte. Radije konzumirajte kozje mlijeko ili kozji sir. Slatkiše zamijenite voćem koje uvijek treba jesti na prazan želudac. Kako bi se voće bolje probavilo, pola sata nakon konzumacije ne preporučuje se jesti drugu hranu.

Omega-3 masne kiseline igraju veliku ulogu u zdravlju krvožilnog sustava, stoga je prehrana bogata ribom, maslinovim i lanenim uljem, bademima, chia sjemenkama jako poželjna. Od minerala, za zdravlje srca najbitniji su kalij i magnezij. Konzumacijom banana i suhog voća nadomjestite kalij, a bučine sjemenke, povrće i žitarice izvor su magnezija.

Lifestyle

Pitanja i odgovori Ukupno 0 pitanja

Postavi
pitanje...