Tražilica

Vrijeme pripreme:

Težina pripreme:

VIDEO RECEPT

Po kategoriji:

Po nazivu:

Lifestyle

JELOVNIKOM SAČUVAJTE MLADOLIK IZGLED

Anti-age program u kuhinji

Prehrana bogata određenim vitaminima i mineralima koji potiču proizvodnju kolagena i utječu na regeneraciju kože te adekvatna hidratacija glavno su oružje kojim već danas možete objaviti rat prvim znakovima starenja

Tip prehrane koji se već desetljećima spominje kao najpoželjniji jest mediteranska prehrana. Zato što se bazira na unosu svih makronutrijenata bez iznimke (ugljikohidrata, vlakana, masti i masnih kiselina, kolesterola, bjelančevina i aminokiselina) i zato što dopušta kombiniranje osam osnovnih skupina namirnica: voća i povrća, ribe, žitarica, mahunarki, mesa i mesnih proizvoda te mlijeka i mliječnih proizvoda. A tajna ovog načina ishrane je upravo u njenoj dugoročnoj održivosti koja vam ništa ne brani, već dopušta da čak povremeno „zgriješite“ nekim desertom ili pokojom čašom vina. Za ljepši ten i izgled također se savjetuje da ujutro šalicu kave zamijenite šalicom čaja ili nekim anti-age smoothijem i da namirnice bogate omega-3 masnim kiselinama, vitaminima C i E te antioksidansima, osobito likopenom, konzumirate što češće.

Namirnice za očuvanje mladolikosti

Gubitak elastičnosti kože ne može se spriječiti, ali se može usporiti omega-3 masnim kiselinama. Plava riba i orašasti plodovi, sjemenke, a osobito lan i chiju trebalo bi što više uključiti u svakodnevnu prehranu, a važno je ne zanemariti i unos dovoljnih količina vitamina C i E. Naime, vitamin C pomaže u očuvanju mladolikog izgleda jer je neophodan za proizvodnju kolagena u stanicama kože i sprječava njegovo propadanje. Osim kivija i svima znanih agruma, vitaminom C obiluju i brokula, jagode, špinat, rajčice, kelj pupčar, cvjetača te zelene i crvene paprike. A vitamin E nazivaju još i vitaminom mladosti i ljepote. Njegova najveća dobrobit leži u činjenici da je odgovoran za zadržavanje prirodne vlažnosti i hidrataciju kože. Zato redovito jedite masline, blitvu, bademe, avokado, peršin i sjemenke suncokreta i odgodite pojavu bora na vašoj koži prirodnim putem. 

Neophodni antioksidansi

Od biljnih pigmenata posebno treba izdvojiti likopen. Likopen je crveni pigment koji najviše možemo naći u rajčicama, jednoj od najčešće konzumiranih namirnica mediteranske prehrane (bilo u svom osnovnom obliku, bilo u obliku umaka). Osim što  potiče proizvodnju kolagena te štiti kožu od negativnih utjecaja izvana, osigurava da vaša koža bude što dulje svježa i mladolika. I za kraj, nikako ne zaboravite na hidrataciju iznutra te obaveznih 8 do 10 čaša vode na dan. 

 Top 3 Anti age smoothija

  1. KAKAO I DATULJE: Izblendajte 5 očišćenih datulja, 4 oraha, čajnu žličicu kakao praha, decilitar i pol napitka od badema i malo cimeta, a ukoliko želite učiniti ovaj napitak cjelovitim međuobrokom dodajte i mjericu proteinskog praha.
  2. KELJ I BOROVNICE: U decilitar i pol kokosove vode dodajte šaku narezanih listova kelja i šaku borovnica, jednu oguljenu i narezanu naranču te tri brazilska oraščića, izblendajte i uživajte u svom eliksiru mladosti.
  3. ŠPINAT I BANANA: Pomiješajte šaku narezanog špinata i pola banane, dodajte im četvrtinu avokada, jušnu žlicu suncokretovih sjemenki, sok jednog limuna te decilitar napitka od badema i blendajte do jednolične smjese.

 

Lifestyle

Pitanja i odgovori Ukupno 0 pitanja

Postavi
pitanje...