Tražilica

Vrijeme pripreme:

Težina pripreme:

VIDEO RECEPT

Po kategoriji:

Po nazivu:

Lifestyle

NEŠTO SLATKO UZ FREE FROM

Deserti bez glutena i laktoze

Intolerantni na gluten trebaju izbjegavati tradicionalne kolače, torte i kekse, ali dobra je vijest da postoji niz recepata s kojima uspješno mogu zadovoljiti svoje apetit za slatkim. Donosimo neke prijedloge…

Preosjetljivost na gluten stvaran je problem i prisutan je kod sve većeg broja ljudi, ali izbjegavanje glutena nikako se ne preporučuje onima kojima on zapravo ne uzrokuje nikakve zdravstvene probleme. Negativni utjecaji glutena na organizam najčešće su vezani za probavu, osjećaj nadutosti i umora, pad energije ili pak debljanje bez prevelikog unosa kalorija i hormonski disbalans. Slično vrijedi i za osjetljivost na laktozu. Neželjene simptome moguće je ukloniti discipliniranom prehranom, a za prave rezultate treba vremena i strpljenja. Saveznik u toj borbi svakako je free from linija proizvoda čija raznovrsnost i širina proizvoda znatno olakšava prilagodbu novom stilu života.

Jedno od područja na kojima je prilagodba potrebna svakako su deserti i raznovrsne slastice. A uzmemo li u obzir da je pred nama najveseliji mjesec, priprema deserta može doći pod upitnik. No zahvaljujući raznovrsnoj ponudi free from linije najfinije delicije povodom Valentinova i fašnika ne moraju biti zabranjene. Dovoljno ih je prilagoditi verziji bez laktoze i glutena i uživanje u neodoljivim slasticama zajamčeno je. Ako ste novi u biranju namirnica bez ovih sastojaka, donosimo vam nekoliko prijedloga za najslađu veljaču.

Valentinovo je posebna prigoda u godini koja čokoladu i čokoladne deserte stavlja u prvi plan. No kad trebate izbjegavati gluten, priprema omiljene čokoladne delicije za vašu bolju polovicu može biti problem. Zato isprobajte njezinu bezglutensku verziju i otkrijte zašto ljubav ide kroz želudac. Puding je uvijek omiljen i brzo gotov desert, a njega također možete pripremiti bez laktoze i glutena. 

Osim toga, nema razloga da se prekida tradicija i da se za fašnik ne jedu fritule ili krafne kao što ste to činili dosad. Jednostavno iskoristite neko od bezglutenskih brašna i napitak bez laktoze. Puniti ih možete raznim nadjevima poput pekmeza ili onog čokoladnog pripremljenog od primjerice pudinga ili čokolade bez sastojaka na koje ste osjetljivi. Olakšajte si prilagodbu na novu prehranu te provjerite koje sve asove u rukavu čuva linija free from, a preporučujemo da sami otkrijete slastice s kojima ćete lakše zaboraviti „zabranjeno voće“.

Lifestyle

Pitanja i odgovori Ukupno 0 pitanja

Postavi
pitanje...