Tražilica

Vrijeme pripreme:

Težina pripreme:

VIDEO RECEPT

Po kategoriji:

Po nazivu:

Lifestyle

SLOW FOOD

Filozofija koja osvaja svijet

Domaće namirnice, kvaliteta i hrana koja nam čini dobro samo su neki od temelja filozofije slow foodakoja sve više osvaja svijet. Otkrijte ponovno čari hrane skuhane kod kuće i ljepotu lokalnih namirnica.

Pokret je stvoren u znak otpora fast foodukoji postaje sve popularniji način prehrane. Kako bi domaće namirnice vratio u fokus, Carlo Petrini krajem 80-ih pokrenuo je projekt koji je danas osvojio gotovo cijeli svijet i postao filozofija koja nas podsjeća o važnosti zdrave, čiste i poštene hrane. S obzirom na to da sve više vremena provodimo u uredima i na radnim mjestima, jasno je zašto je ovaj pokret pravo osvježenje.

Raznovrsne, lokalno uzgojene namirnice provjerenog porijekla (lako ih možete pronaći i u SPAR-u), briga o okolišu, ali i široj zajednici podsjećaju nas na važnost brige o onome što jedemo. Umjesto velikih porcija, pripremite više manjih, kombinirajte okuse i otkrijte sasvim nove spojeve, pridružite im i fina vina, usporite i vratite se korijenima. Neka se kuhanje kod kuće pretvori u mali ritual opuštanja i priliku da se posvetite sebi i svojoj obitelji. Družite se, pripremajte hranu zajedno i barem na trenutak zaboravite na ubrzani način života. 

Smisao ove filozofije je istaknuti važnost provjerenih namirnica, okretanje malim domaćim proizvođačima i uživanje u hrani. Osim humanističkog pristupa hrani, važan je i onaj ekološki. Bioraznolikost, punoća okusa domaće namirnice, prirodan način uzgoja ovaj pokret ističe kao temelje zdrave prehrane. Uz to što jedete, važno je i kako jedete. Uživajte u pripremi jela, u njihovom okusu i cjelokupnom iskustvu.

Da bi slow foodkoncept bio potpun, donosimo vam nekoliko prijedloga što pripremiti za ove spore, jesenske dane. Grožđe je u svoj punini okusa pa zašto ga ne biste ubacili u sočnu i zamamnu pitu. Kombinacija prhkog tijesta i nadjeva od grožđa i keksa prava je poslastica za ove dane. Za ukusni ručak isprobajte pečeno pile s jabukama, lukom i kaduljom ili losos u škartocu. Obje opcije jako su ukusne i lagane. Kao predjelo ili prilog prethodno navedenom piletu i ribi poslužite salatu s kvinojom, bulgurom, narančom, špinatom i lješnjacima koja će dati svježinu jelu.

Lifestyle

Pitanja i odgovori Ukupno 0 pitanja

Postavi
pitanje...