Tražilica

Vrijeme pripreme:

Težina pripreme:

VIDEO RECEPT

Po kategoriji:

Po nazivu:

Lifestyle

ZDRAVO I SLASNO

Grickalice za putovanja

Sezona odlaska na skijanje lagano se zahuktava, a svako putovanje traži i poneki zalogaj. Zašto ovog puta ne biste pripremili zdravije verzije grickalica i uživali u ukusnim delicijama.

Prije svakog putovanja unaprijed pronalazimo smještaj, odabiremo najbolje turističke točke i restorane. No ne smijemo zaboraviti niti na ono što grickamo na putu do destinacije iz snova. Kako biste izbjegli brzu i nezdravu hranu, zašto se ove godine ne biste pripremili unaprijed i ponijeli odlične grickalice koje su istovremeno i ukusne i zdrave. A uz to ćete znatno uštedjeti na troškovima.

Začinjeni orašasti plodovi sjajan su odabir za putovanja. Iako je i slana verzija kikirikija, pistacija i slično ukusna, ubacite ih u maslac i mješavinu začina i dobit ćete sasvim novu razinu okusa. Osobito zanimljive kombinacije bit će one s plodovima koje inače ubrajamo u slatke, poput badema i lješnjaka. Pospite ih primjerice čilijem i uživajte u sasvim novom okusu.

Muffini od banana ili povrća poput tikvica, mrkve i slično također su odličan odabir za put. Osim što se neće osušiti zahvaljujući nešto vlažnijim sastojcima, također će vas i zasititi. Kao dodatak možete ponijeti različite sireve ili jogurt koje stavite u plastične posudice. Možete im dodati i različite dodatke poput sjemenki.

Granola je isto tako dobar izbor za grickanje na putu. Njezinih verzija postoji mnogo, a na vama je da odaberete najbolju. Pomiješajte zobene pahuljice, med, bademe, orahe, lješnjake i i slično i zapecite u pećnici. Osim što je ukusna s mlijekom za doručak, također ju možete i grickati samostalno.

Povrće pečeno u začinima odlična su poslastica. Mlade mahune, grašak, slanutak i slično zdrava su i ukusna opcija grickalica. I njih možete pomiješati s različitim začinima po ukusu i dobit ćete idealnu zamjenu za nezdrave verzije grickalica.

Iako su sendviči nezaobilazna okrepa kad smo na putovanju, zašto ih ovog puta ne biste zamijenili tortiljama. Možete ih puniti raznoraznim nadjevima poput mesnog, povrtnog, s jajima, samo je vaša mašta granica. Na sličan način možete napraviti i proljetne rolice i imate zdrave i zasitne zalogaje.

Sušeno voće dobra je zamjena za slatkiše, a vrlo jednostavno možete napraviti vlastitu mješavinu. Ubacite suhe smokve, datulje, višnje, banane, jabuke, marelice, što god poželite i slatki zalogaji su spremni. Kako se ne bi osušilo, voće podijelite u manje porcije i spremite u vrećice s vakuumskim zatvaranjem.

Energetske pločice ili kuglice lako možete napraviti i sami, a neće vam trebati mnogo sastojaka. Dovoljno je izmiješati sušene datulje, orašaste plodove po ukusu i malo soli. Sve izmiksajte, složite u oblike po želji i spremite u hladnjak do polaska. U smjesu možete dodati i druge sastojke po želji poput kokosa, meda, kakaa i slično.

Lifestyle

Pitanja i odgovori Ukupno 0 pitanja

Postavi
pitanje...