Tražilica

Vrijeme pripreme:

Težina pripreme:

VIDEO RECEPT

Po kategoriji:

Po nazivu:

Lifestyle

SREĆA U KUHINJI

Hrana za bolje raspoloženje

Svaka namirnica ima svoju ulogu u tijelu, a neke od njih stvorene su da nas usreće.

Većina nas posegnut će za slatkom i masnom hranom kad nam treba dodatan poticaj za popravljanje raspoloženja. No sreća proizašla iz takve hrane nažalost nije dugog vijeka. Dapače, nakon naglog skoka šećera u krvi dolazi do još bržeg pada pa se nerijetko uhvatimo kako iznova posežemo za istim namirnicama. Zato vam donosimo blagotvornije i za organizam bolje namirnice koje će osigurati dobro raspoloženje.

Plava riba

Plava riba bogat je izvor omega-3 masnih kiselina koje blagotvorno djeluju na čitav organizam. No posebno su važne u funkcioniranju mozga i živčanog sustava jer reguliraju lučenje i aktivnost serotonina poznatog i pod nazivom hormon sreće. Zato je plavu ribu vrlo važno uvrstiti na meni barem dva puta tjedno. Tunu možete pripremiti u formi bogate salate, finog odreska na grill tavi ili čak kao delikatesni carpaccio. Poigrajte se i s lososom koji je izvrsna namirnica za kombiniranje brojnih okusa. Dodajte mu kozice i pripremite kremastu juhu ili ga uz avokado zamotajte u riblji burrito. A kad poželite malo dalekog istoka u svojoj kuhinji, pripremite ukusni sushi koji je gotovo nezamisliv bez lososa ili tune. 

Orašasti plodovi

Još jedna skupina namirnica bogata zdravim masnim kiselinama koje potiču stvaranje serotonina su orašasti plodovi. Iako vam za njihovu konzumaciju nije potrebna kuhinja jer su izvrsna grickalica za međuobrok s nogu, dodati ih možete u brojna jela kako biste poboljšali raspoloženje. Bademi se odlično kombiniraju sa sirom i salatama, ali i s mesom poput pilećih prsa. Orahe također možete dodati i u slana jela poput quichea sa špinatompalente s povrćem, pa čak i kao hrskavi dodatak ukusnim juhama

Grahorice

Ne samo da su bogate vlaknima zbog kojih su blagotvorne za probavni sustav, nego su i odličan izvor vitamina B kompleksa. Ti su vitamini u tijelu zaduženi ne samo za povećanje razine serotonina nego i dopamina, što je izvrsna kombinacija za osjećaj sreće nakon obroka. Zato povremeno zamijenite meso i pripremite burgere od crvene leće ili skuhajte gusto varivo od leće sa slanutkom u umaku od rajčice. Ili se pouzdajte u dobru klasiku poput chilli con carnea u koji će dobro sjesti i kockica tamne čokolade koja će dodatno utjecati na dobro raspoloženje.

Lifestyle

Pitanja i odgovori Ukupno 0 pitanja

Postavi
pitanje...