Tražilica

Vrijeme pripreme:

Težina pripreme:

VIDEO RECEPT

Po kategoriji:

Po nazivu:

Lifestyle

ZIMSKO RASPOLOŽENJE

Kako i zimi ostati sretni

Tmurno vrijeme, kratki dani, hladnoća nimalo ne doprinose dobrom raspoloženju zimi. No zimske uvjete vrlo lako možete okrenuti u svoju korist i osjećati se bolje i poletnije.

Zimski period (izuzev božićnih blagdana) s razlogom se smatra jednim od najdepresivnijih. Većinu vremena provodimo u zatvorenom, sunce vidimo tek povremeno i općenito se osjećamo usporeno. No uz tek nekoliko malih koraka dosadne zimske dane možete učiniti vedrijima i veselijima. Dobro raspoloženje važno je zadržati tijekom cijele zime jer će ono pozitivno utjecati na naše cjelokupno stanje.

Za početak, obratite pozornost na ono što jedete. Hrana bogata nezdravim masnoćama, rafiniranim šećerima i ugljikohidratima može loše utjecati na razinu šećera u krvi, odnosno brzo ju dignuti i isto tako brzo spustiti. To znači da ćete biti nervozni, mrgudni i loše raspoloženi. Umjesto njih radije odaberite namirnice bogate dobrim ugljikohidratima, omega-3 nezasićenim masnim kiselinama, bjelančevinama i vitaminom B jer su one dobri podizači energije. Za doručak su tako dobar izbor zobene pahuljice jer su bogate brojnim nutrijentima koji podižu razinu serotonina, hormona zaslužnog za dobro raspoloženje.

Jedan od glavnih regulatora raspoloženja je i vitamin D koji u zimskim mjesecima nešto teže dobivamo zbog manjka sunčeve svjetlosti. S obzirom na to da ga naše tijelo stvara pod utjecajem UV zračenja, iskoristite svaki slobodni trenutak i što više boravite vani. Na taj ćete način ne samo upiti dovoljno vitamina D nego i povećati razinu serotonina, odnosno hormona sreće i sveukupno ćete se bolje osjećati. 

Znamo da se zimi svi malo ulijenimo, no tjelovježba je odličan način da se osjećamo bolje. Adrenalin koji ćete potaknuti vježbanjem u trenu će vam podići raspoloženje. Stoga napravite tjedni plan tjelovježbe, ne mora to nužno biti odlazak u teretanu, vježbati možete i kod kuće. Ili iskoristite dane bez padalina i uputite se van. Trčite, hodajte, napravite nekoliko vježbi u parku i vidjet ćete kako će zimska depresija nestati.

Ne zaboravite i na blagodati druženja s dragim ljudima. Osmijeh koji će vam izmamiti na lice i smijeh kojim će odjekivati druženje sjajan su način da podignete raspoloženje. Zato se probudite iz zimskog sna, pozovite obitelj i prijatelje i organizirajte veselo druženje uz fine zalogaje, društvene igre i tople napitke.

Lifestyle

Pitanja i odgovori Ukupno 0 pitanja

Postavi
pitanje...