Tražilica

Vrijeme pripreme:

Težina pripreme:

VIDEO RECEPT

Po kategoriji:

Po nazivu:

Lifestyle

BIRAJTE NAMIRNICE

Ključ mladolikosti krije se u kolagenu

Ljepota dolazi iznutra. Ponekad je doslovno tako. Hrana koju jedemo ima direktan utjecaj na naš organizam i  ljepotu, a neke namirnice više od ostalih imaju izražen anti-age efekt. Umjesto u kremice, uložite u kvalitetnu prehranu i sačuvajte svoju mladolikost.

Ono što se traži zapravo su izvori omega-3 masnih kiselina i namirnice koje potiču proizvodnju kolagena. Tijelo s godinama proizvodi sve manje kolagena i koža gubi na elastičnosti zbog čega bi mudro bilo povećati unos određenih namirnica. Konkretno češnjaka, bobičastog voća, rajčica, avokada, bakalara i brokule jer su sve to prirodni izvori kolagena. A to ni blizu nisu sve, ima ih još na popisu…

Primjerice, chia sjemenke čine čuda za kožu! Sićušne sjemenke vrlo su moćne kad je u pitanju sama nutritivnost. Također, potpomažu oslobađanje toksina iz organizma. Uz to cijela vojska antioksidanasa puni organizam energijom i kontrolira razinu šećera u krvi. Ma, chia sjemenke su jednostavno zakon!

I ovom prilikom možemo potvrditi tezu da mame i bake znaju najbolje. Famozna juha od kostiju koju su svima nama kuhale, osim što je super ukusna, pozitivno utječe na ljepotu kože. Sigurni smo da će odsad juha od kostiju biti redovita na vašem tjednom meniju.

Poznato je da su jaja bogata sumporom, mineralom koji je važan za proizvodnju kolagena. Zapravo, i bjelanjak i žumanjak u jajetu imaju svoj zadatak. Žumanjci su bogati vitaminom D i zdravim masnoćama, dok su bjelanjci izvori aminokiselina kao što su glicin i prolin. Dovoljno razloga da dan započnete ukusnom kajganom ili, još bolje, jednim kuhanim zdravim jajetom.

Idući put kad se zaželite grickalica, neka to budu sjemenke bundeve ili indijski oraščići. Sjemenke bundeve jedan su od najbogatijih biljnih izvora cinka i izvrstan odabir za one koji žele povećati proizvodnju kolagena. Pritom savjetujemo da ih kratko popržite jer su bogatije hranjivim tvarima od sirovih. Svi orašasti plodovi smatraju se važnim adutom zahvaljujući masnim kiselinama. Baza mediteranske kuhinje, djevičansko maslinovo ulje bogato je omega 3-masnim kiselinama, a za maksimalni nutritivni efekt konzumirajte ga u sirovom stanju kao začin za salatu ili jednostavno umočite kruh u ulje. 

losos sadrži minerale koji su odgovorni za proizvodnju kolagena, kao što je primjerice cink, a bogat je i omega-3 masnim kiselinama. Ako niste ljubitelj lososa, unos omega-3 masnih kiselina možete osigurati konzumacijom tune, sardina, inćuna ili skuše. Dvaput tjedno je optimalno! Špinat, kupus, kelj i blitva vaši su najbolji prijatelji mladolikosti. Naime, svi oni pomažu u detoksikaciji organizma i sadrže jedan super pigment koji je zaslužan za vibrantnu zelenu boju. On se zove kolorofil. Slobodno povećajte konzumaciju limuna, grejpa, limete i naranče jer se vitamin C veže za aminokiseline koje su potrebne za stvaranje kolagena i pruža zaštitu od toksina u zraku, vodi i hrani koji smanjuju proizvodnju kolagena i štete unutarnjem sloju kože. Stoga, navalite na smoothije, začinite salatu citurisma ili brzo i jednostavno pripremite domaću vodu s okusom i pijte ju tijekom cijelog dana.

Lifestyle

Pitanja i odgovori Ukupno 0 pitanja

Postavi
pitanje...