Tražilica

Vrijeme pripreme:

Težina pripreme:

VIDEO RECEPT

Po kategoriji:

Po nazivu:

Lifestyle

GREJP

Moćan saveznik zdravlja

Iako nam se na meniju najčešće nalaze naranče, mandarine i limuni, ne bismo trebali izbjegavati niti grejp. Bogat vrijednim nutrijentima, našem će organizmu pružiti sve potrebno, a osim svježeg možete ga pripremati i na brojne druge načine.

Grejp je dostupan cijele godine, ali na vrhuncu je od zime do ranog proljeća kada je koncetracija hranjivih tvari i okus na najvišoj razini. Vjeruje se da je grejp rezultat prirodnog križanja naranče i pomela. Plod od 250 grama ima 74 kcal, što ga čini idealnom namirnicom za zdrav i niskokaloričan međuobrok. S obzirom na boju mesa razlikujemo bijeli, ružičasti i crveni. Ružičasti i crveni grejp uz vitamine C i A sadrže i beta karoten, a također ima i manju količinu kalcija i fosfora. Bogat je i bioflavonoidima.

Govoreći o grejpu kao o jednom super voću, bitno je naglasiti sljedeće. Prije konzumacije, najbitnije je savjetovati se s liječnikom, jer grejp ulazi u interakciju s određenim lijekovima. Sastojak u grejpu naringenin ometa razgradnju lijekova poput antihistamina. Svakako se ne preporučuje konzumacija lijeka sa sokom od grejpa niti konzumacija grejpa ukoliko se koriste lijekovi koji mogu reagirati negativno.

Grejp je idealna namirnica za probavu i održavanje zdrave stolice zbog velike količine prehrambenih vlakana, odnosno pektina. Pektin je topljivo vlakno koje u probavnom sustavu tvori supstancu nalik gelu. Grejp je i dobar izvor minerala kalija, folne kiseline i vitamina B5.

Preporuka je popiti 2 dl soka grejpa dnevno prvenstveno zbog poboljšanja razine stanične energije te jačanja imunološkog sustava. Također pomaže kod tegoba s venama, sprječava infekcije i upale, potiče izmjenu tvari u stanicama i njihov rast, a također je dobar i u regulaciji tjelesne težine.

U zimskom periodu, kada nam nije dostupan veliki izbor sirovog voća, priroda se pobrinula osigurati nam moćnu i sočnu voćku kao što je grejp, na nama je samo da ju konzumiramo. Osobito nakon perioda blagdanske teške hrane.

Grejp konzumirajte ujutro za doručak, tijekom dana kao laganu užinu ili pak kao desert. Odličan će biti u salatama kojima će dati dozu gorčine, ali i u raznim desertima. Posebna poslastica je grejp posut šećerom i otopljen brenerom.

Lifestyle

Pitanja i odgovori Ukupno 0 pitanja

Postavi
pitanje...