Tražilica

Vrijeme pripreme:

Težina pripreme:

VIDEO RECEPT

Po kategoriji:

Po nazivu:

Lifestyle

SUPERZDRAVO

Morate ih probati

One su bogate vrijednim nutrijentima, u samo jednom zalogaju opskrbljuju nas potrebnim vitaminima i mineralima, antioksidansima i drugim važnim elementima pa s razlogom nose epitet superhrane.

Zimski mjeseci uvijek traže dodatnu dozu vitamina, minerala i drugih nutrijenata koji će ojačati naš imunitet, ali i poboljšati naše cjelokupno zdravlje. Raznolika prehrana osigurat će nam sve potrebne elemente, no neke namirnice učinit će to nešto bolje.

Pomalo egzotične, danas su one sve češće sastojak naših smoothija, deserta, salata i zdravih obroka. Iako je namirnica koje nose naziv superhrana mnogo više, mi vam ovog puta predstavljamo tek mali dio njih. Konzumirati ih možete na razne načine, a mi vam donosimo nekoliko zanimljivih prijedloga za pripremu.

Chia sjemenke možda izgledaju sitno, no kod njih zaista vrijedi ona stara „sitne, ali dinamitne“. Bogate su zdravim masnoćama, proteinima i vlaknima. Obiluju čitavim nizom vitamina i minerala, omega-3 masnim kiselinama i antioksidansima. Utječu na smanjenje kolesterola, dobre su za probavu i pomažu kod srčanih oboljenja.

Iako ih najčešće konzumiramo u smoothijima ili u obliku pudinga, pripremati ih možete na zaista mnogo načina. Mi vam predlažemo ukusni chia omlet, a kao zanimljiv međuobrok ili grickalicu isprobajte chia krekere.

Kvinojaje sjemenka biljke slične špinatu, a njezina popularnost sve više raste. Odlična zamjena za rižu ili tjesteninu sadrži velike količine aminokiselina, bjelančevina, magnezija, fosfora, željeza i neprobavljivih vlakana. Poboljšava cirkulaciju, opušta mišiće i krvne žile te daje energiju.

Isprobajte ju umjesto tjestenine i riže u raznim jelima, kao prilog i glavno jelo, a mi vam predlažemo grilanu piletinu i kvinoju s povrćemsalatu s kvinojom ili quiche od kvinoje sa šunkom i feta sirom

Nakon blagdana i obilnih obroka, okrećemo se nešto lakšim jelima i detoksu. A najbolji saveznik u čišćenju organizma i poticanju probave bit će psyllium ili indijski trputac. Ove ljuskice bogate su sluzi, vlaknima, lipidima i nezasićenim masnim kiselinama. 

Psyllium možete konzumirati samostalno uz jogurt ili smoothie ili ga pak iskoristiti u jelima. Probajte napraviti sami vegansku mozzarelluili pak oživite bar nakratko duh Božića uz zanimljiv desert.

Goji bobices razlogom se smatraju jednom od najmoćnijih namirnica. Sadrže gotovo 500 puta više vitamina C od naranče, vitamine A, B1, B2, B6, antioksidanse, 18 aminokiselina i 21 mineral u tragovima. Ako to nije dovoljan razlog da ih uvrstite u prehranu, ne znamo što je. J

I ove bobice možete konzumirati na razne načine, od sirovih kuglica pa do impresivnih deserta. Zašto ne biste stoga isprobali zanimljiv desert s kruškama i goji bobicama. Goji bobice odlično se uklapaju i u slane verzije, a mi vam predlažemo punjeni avokado.

Lanje još jedna sjemenka koja se našla u odabranoj skupini superhrane. Sjajan je izvor omega-3 i 6 masnih kiselina, vitamina A, B2, B3, B12, C i E, biotina i vlakana. Dobar je za probavu, blagotvorno djeluje na upale i regulira kolesterol. Probajte ga u veganskoj verziji burgera ili pak u popečcima od brokule i sira

Lifestyle

Pitanja i odgovori Ukupno 0 pitanja

Postavi
pitanje...