Tražilica

Vrijeme pripreme:

Težina pripreme:

VIDEO RECEPT

Po kategoriji:

Po nazivu:

Lifestyle

POZITIVNE VIBRACIJE U KUHINJI

Nahranite se odličnim raspoloženjem!

Baš kao što na nas pozitivno utječu neki ljudi, glazba, smijeh, postoje i namirnice koje mogu promijeniti način na koji se osjećate te vas natjerati da se prisjetite koliko je život zapravo lijep!

Koliko ste samo puta snuždeni poželjeli posegnuti za čokoladom, pizzom, sladoledom ili nekom sličnom slatkom i brzom hranom? A sigurno ste to i učinili većinu puta kad je u vama proradio taj nagon. No budite iskreni, bar sami sa sobom. Osjećate li se tad zaista bolje? U trenutku dok jedete, sigurno, ali osjećaj težine koji dođe nakon poput pljuske vrati vas u realnost i sjeti kako to i nije bila baš najbolja ideja koju ste imali.

Osim uz aktivnosti koje nas vesele i podižu raspoloženje, sretnijima i vedrijima može nas učiniti i pojedina hrana. Zahvaljujući svojim sastojcima koji utječu na bolje raspoloženje, svakako bi se trebale naći na vašim tanjurima. Bilo svježe, bilo kao dio neodoljivih delicija, vedrije raspoloženje je zagarantirano.

Donosimo vam listu namirnica koje će vas učiniti sretnijima:

1. Špinat – obiluje vitaminom B6 i folnom kiselinom koji pomažu mozgu da razvije hormone sreće – serotonin i endorfin. Isprobajte zanimljivi smoothie za idealnu dozu sreće.

2. Puretina – također bogata vitaminima iz B skupine i ima jako malo masnoće, što također utječe na raspoloženje. Pravi sretno-comfort osjećaj osigurat će vam fine pureće šnicle.

3. Banane – sadrže alkaloid koji podiže raspoloženje, a visok sadržaj vitamina B6 pomaže otkloniti tjeskobu i stres. A kombinacijačokolade i banana uvijek je dobitna kombinacija.

4. Mlijeko i jogurt – obiluju kalcijem, mineralom koji pomaže u olakšavanju promjene raspoloženja i anksioznosti, a sadrže i vitamine skupine B. 

5. Masna riba – poput lososa, tune ili srdela bogate su omega-3 masnim kiselinama, koje pospješuju raspoloženje i koncentraciju. Frigane srdele brzo su gotove i zaista jednostavne za pripremiti. 

6. Tofu – bogat je proteinima koji su zaslužni za povećanje energije, a sadrži i tirozin, aminokiselinu koja jača lučenje dopamina i norepinefrina te hormona štitnjače, što sve utječe na stvaranje pozitivnih emocija. Pripremati ga možete na razne načine, a s povrćem je posebno ukusan.

Lifestyle

Pitanja i odgovori Ukupno 0 pitanja

Postavi
pitanje...