Tražilica

Vrijeme pripreme:

Težina pripreme:

VIDEO RECEPT

Po kategoriji:

Po nazivu:

Lifestyle

SPAS ZIMI

Namirnice protiv suhe kože i kose

Zima je period kada su nam koža i kosa zbog djelovanja hladnoće, vjetra i drugih čimbenika često suhe. Da biste zasjali nakon zime, uputite se u kuhinju i odaberite savršene namirnice koje će vam vratiti zdravu kožu i kosu.

Malo tko u zimskim mjesecima ne vodi bitku protiv isušene kože i kose. Vrlo često zaboravimo rukavice, kape i šalove pa bismo tu trebali započeti. Svaki put kada izlazite van, zaštitite se od hladnoće. Osim što će vam biti toplo, spriječit ćete isušivanje.

Kao i ljeti, i zimi biste trebali piti što više tekućine jer je upravo dehidracija jedan od glavnih uzroka suhe kože i kose. Uz vodu pijte i čajeve, prirodne sokove i slično. Osim tekućine, konzumirajte i što više namirnica koje sadrže vodu poput jabuka, krušaka, agruma, kivija, celera, mrkve i drugih. 

Također biste trebali unositi i što više vitamina i minerala koji će koži i kosi vratiti potrebnu vlažnost. Suha i perutava koža često je simptom nedostatka cinka. On vraća elastičnost i potiče proizvodnju kolagena, ali i jača kosu. Pronaći ga možete u cjelovitim žitaricama, kamenicama, govedini, janjetini i slično.

Uz cink na vašoj listi svakako bi se trebali naći i vitamini B kompleksa. Ovi vitamini poboljšavaju ten, ujednačavaju ga i pomažu koži da zadrži vlažnost. Također pomažu zdravlju kose čineći je svilenkastom i mekom. Redovnim unošenjem B kompleksa sprječava se starenje kože i kose, crvenilo, iritacije, pucanje kože. Ove vitamine unosite zajedno s proteinima jer tada imaju bolje djelovanje, a pronađite ih u cjelovitim žitaricama, žumanjku, piletini, mlijeku, ribi i povrću. 

I masnoće su iznimno važne za sjajnu kožu i kosu. Omega 3, 6 i 9 imaju protuupalno djelovanje i pomažu kod suhe kože. Sprječavaju crvenilo, pojavu akni, psorijazu i druge tegobe. Unositi ih možete prehranom ili dodacima prehrani. Ako uzimate dodatke, svakako obratite pozornost sadrže li EPA, DHA i GLA masne kiseline koje imaju izrazito povoljno djelovanje na organizam. Omega masne kiseline možete pronaći u lososu i drugim masnijim vrstama ribe, maslinovom ulju, sjemenkama i orašastim plodovima. 

Vitamini A, C, E i D također su važni za zdravu i sjajnu kožu i kosu. Oni smanjuju sitne bore, stimuliraju tjeme i folikul kose, potiču rast tkiva i kose, sprječavaju pucanje kose, čine kožu elastičnom i pomažu u borbi protiv slobodnih radikala. Pronađite ih u mrkvi, jajima, žitaricama, slatkom krumpiru, citrusima, zelenom povrću, mliječnim proizvodima, gljivama, suncokretovom i lanenom ulju. Poznato je da upijanjem sunčevih zraka proizvodimo vitamin D pa svakako što više vremena provodite vani.

Lifestyle

Pitanja i odgovori Ukupno 0 pitanja

Postavi
pitanje...