Tražilica

Vrijeme pripreme:

Težina pripreme:

VIDEO RECEPT

Po kategoriji:

Po nazivu:

Lifestyle

SVE ŠTO NAM TREBA

Nutritivno bogata hrana za kućne dane

Kako bi tijelo nesmetano funkcioniralo, važna je nutritivno bogata i kvalitetna hrana koja će nam u što manje zalogaja dati što više blagodati.

U trenucima kad većinu svog vremena provodimo kod kuće, balans između energije i nutrijenata je od iznimne važnosti. Dobro izbalansirana prehrana igrat će ključnu ulogu u održavanju razine šećera i masti u organizmu čije je povećanje uzrok brojnih kroničnih bolesti.

Voće je jedan od glavnih izvora vitamina te je važno da svakodnevno pojedemo barem jednu voćku. Jabuke i naranče bismo uvijek trebali imati u kuhinji jer nisu brzo kvarljive, a izvrstan su izvor vitamina C, vlakana i antioksidansa.

Bilo svježe, zamrznuto ili konzervirano povrće ključ je zdrave prehrane. Mrkva je dobar izvor vitamina K i karotena te igra važnu ulogu u pripremi našeg organizma za ponovni izlazak na sunce. Brokula će vam uz izvor vitamina služiti i kao dobar izvor proteina, a u nedostatku svježe, i zamrznuta brokula bit će dovoljna. Isto je i s djeci omiljenim špinatom koji je dobar izvor željeza te ga je vrlo lako čuvati u zamrzivaču. Također, u svakom kuhanom jelu u kojem možete iskoristite i svježi češnjak koji podiže imunitet.

U prehranu uvrstite i mahunarke poput leće, graha i graška. Osim što su bogate vlaknima i održavaju urednost probave, bogate su vitaminima i mineralima.

Valja napomenuti kako je i meso vrlo važan segment uravnotežene prehrane. Posebno se to odnosi na pileća prsa koja su izvrstan izvor proteina, a pritom imaju malo kalorija. Kako biste unijeli dovoljnu količinu masti, svakih nekoliko dana u obrok uključite jaja koja su uz to i dobar izvor proteina.

Ugljikohidrati su vrlo važni za nesmetano funkcioniranje našeg organizma. No važno je da pripazimo iz kojeg izvora dolaze, tako je krumpir jedna od boljih opcija jer u sebi sadrži kalij i vitamin C.

Kako bismo maksimalno uživali u uravnoteženoj prehrani, bitne su i zdrave grickalice. Nezasoljeni kikiriki, orasi i bademi izvrsna su zamjena klasičnim grickalicama i pritom bogati vitaminima A i E, antioksidansima i zdravim masnoćama.

Lifestyle

Pitanja i odgovori Ukupno 0 pitanja

Postavi
pitanje...