Tražilica

Vrijeme pripreme:

Težina pripreme:

VIDEO RECEPT

Po kategoriji:

Po nazivu:

Lifestyle

KRENITE NA VRIJEME

Postblagdanski detoks

Blagdane smo ostavili iza sebe, a time i svu onu tešku hranu i slastice. Vrijeme je da organizmu priuštite odmor i detoks koji će ga napuniti vitaminima i mineralima te mu vratiti potrebnu energiju.

Teška hrana, zabave, kokteli, sve to je bila svakodnevica blagdana iza nas. A znamo kako to utječe na našu probavu – nimalo dobro. Upravo zato završetkom blagdanskih dana krećemo s detoksima i čišćenjima organizma. Nova godina idealna je za novi početak, pa tako i u prehrambenom smislu.

Detoksikacijom izbacujemo štetne tvari koje se u našem organizmu pretvaraju u slobodne radikale koji štetno djeluju na naše tijelo. Gubitak energije, česte glavobolje, osjećaj napuhnutosti samo su neki od znakova da je krajnje vrijeme da počnete s čišćenjem organizma. Svježe voće i povrće, sezonske namirnice i puuuuuno tekućine vratit će vas u formu dok kažete keks. 

Konzumacija svježeg voća i povrća bogatog vlaknima i antioksidansima pomoći će vam da se osjećate lakše i poletnije. A lista omiljenih zimskih plodova zaista je duga. Vlakna u voću i povrću pomoći će u regulaciji probave, njezinom normalnom funkcioniranju, usporit će apsorpciju šećera u krvi i spriječiti nakupljanje masnih naslaga. Stoga na svoje zimske menije svakako uključite i ove namirnice.

U hladnim danima najbolje će pasati juhe i variva od povrća, osobito korjenastog koje je bogato vlaknima. Mrkva, daikon, celer, rotkva i cikla idealne su zimske namirnice koje će vam osigurati sve potrebne vitamine i minerale. Ne zaboravite i na kupusnjače poput kelja, prokulica i brokule koje će biti idealan dodatak zimskom meniju. Od začina se osobito preporučuju kurkuma, origano i češnjak jer oni pomažu jetrima u izbacivanju nakupljenih toksina.

Organizmu će pomoći i omega-3 masne kiseline koje možete pronaći u maslinovom, lanenom i ulju avokada. Savršena detoks kombinacija bit će lisnato povrće preliveno nekim od ovih ulja, a u jednadžbu ubacite i klice i sjemenke žitarica. Za toplu okrjepu ili brzi međuobrok pijte biljne čajeve i smoothije koji će također pomoći u oslobađanju od toksina i slobodnih radikala. 

Lifestyle

Pitanja i odgovori Ukupno 0 pitanja

Postavi
pitanje...