Tražilica

Vrijeme pripreme:

Težina pripreme:

VIDEO RECEPT

Po kategoriji:

Po nazivu:

Lifestyle

Osjetljive na temperaturu

Preferirajte jesti svježe pripremljen obrok

Brza termička obrada i ponovno zagrijavanje sretno su rješenje u našem užurbanom svijetu gdje kuhanje oduzima puno vremena. Ali ako vam je stalo do vašeg zdravlja, neke namirnice nemojte podgrijavati jer one tada postaju štetne za vaš organizam.

Skoro svakom poznata navika podgrijavanja jela koje je ostalo od ručka dan prije ili koje ste kuhali za goste nije uvijek dobra za naš organizam. Neke namirnice nakon svoje prve termičke obrade ne podnose ponovno zagrijavanje jer se u njima stvaraju spojevi koji su više štetni nego korisni.

Ako kuhate špinat,najbolje ga je pripremiti u količinama dovoljnim za jedan obrok. Špinat, kao i celer, ponovnim zagrijavanjem stvara štetne spojeve. Pripremljeni špinat jedite odmah ili ako je vam nešto ostalo, iskoristite ga kao hladno predjelo ili dio umaka.

Piletinatakođer nije najbolji izbor za podgrijavanje jer ponovnim zagrijavanjem mijenja se struktura bjelančevina i smanjuje se njihova korist. Ako je vam ostao pokoji pečeni komad pilećeg filea, bolje ga dodajte u hladnu salatu ili napravite vrlo ukusan sendvič. 

Gljivese nalaze na istoj listi s piletinom jer su izvor biljnih bjelančevina. Općenito, gljive su dovoljno kompleksna namirnica čije ponovno grijanje može promijeniti njihov sastav na što osjetljivi probavni sustav može reagirati napuhnutošću. Konzumirajte gljive svježe pripremljene ili kao dodatak umaku, salatama ili sendvičima, bez ponovne termičke obrade.

Jajai inače ne spadaju u namirnice koje želimo podgrijati. I kako nas uvjeravaju stručnjaci, bolje da to ne pokušavamo jer pod utjecajem visoke temperature ona mijenjaju svoj okus i postaju neukusna, ali i štetna. Kuhajte onoliko jaja koliko možete pojesti, a višak punite nadjevom ili dodajte salatama. Hladna kuhana jaja imaju svoj okus i mogu znatno podignuti miješanu salatu na nešto viši nivo.

Ponovno zagrijavanje dobro ne podnosi i povrće kao što je cikla. Za vrijeme prve termičke obrade, cikla sačuva većinu svojih nutrijenata, ali ponovno zagrijavanje mijenja strukturu njenih nutrijenata te se ne preporučuje. Ista preporuka tiče se i ponovnog zagrijavanja krumpira.

Lifestyle

Pitanja i odgovori Ukupno 0 pitanja

Postavi
pitanje...