Tražilica

Vrijeme pripreme:

Težina pripreme:

VIDEO RECEPT

Po kategoriji:

Po nazivu:

Lifestyle

NUTRICIONISTI SAVJETUJU

Prehrana u fokusu

U trenucima kad većinu svog vremena provodimo u svojim domovima, i naše prehrambene navike trebali bismo prilagoditi upravo tome.

S obzirom na to da velik dio svog vremena u trenutačnoj situaciji provodimo u zatvorenom, poprilično neaktivni, svoje bismo prehrambene navike trebali prilagoditi prilikama u kojima se nalazimo. Nije riječ o nekim velikim promjenama, ali one će vam pomoći da se osjećate bolje i poletnije.

PAZITE NA PORCIJE

S obzirom na to da smo fizički dosta neaktivni, porcije koje konzumiramo tijekom dana trebale bi biti prilagođene. Priprema hrane od nule, boravak sa znatno manjim brojem ljudi i slično utječe na promjenu veličine porcija obroka koje pripremate. Stoga svakako vodite računa da pripremate manje porcije kako biste optimizirali unos hrane i izbjegli prejedanje.

KUHAJTE SAMI

Možda do sada niste bili majstor kuhinje, ali sada je idealno vrijeme da otkrijete sve one odlične recepte. Znamo da je hrana pripremljena kod kuće nutritivno bogatija, a vrlo lako možete i kontrolirati namirnice koje koristite. Ovo je i savršena prilika da otkrijete i neke sasvim nove kombinacije koje će vas oduševiti.

PAZITE NA UNOS SOLI

U situaciji kad nam svježe namirnice nisu toliko dostupne, okrećemo se alternativama poput konzerviranog voća i povrća. Ono samo po sebi nije nimalo loše, no može sadržavati veći udio soli. Svjetska zdravstvena organizacija preporučuje da dnevni unos soli ograničite na manje od 5 grama kako biste izbjegli neželjene posljedice.

UNOSITE VAŽNE VITAMINE I MINERALE

Kad jako puno vremena provodimo u zatvorenom, unos određenih vitamina i minerala od presudne je važnosti. Vitamin D jedan je od njih. Njega dobivamo boravkom vani, no unijeti ga možemo i određenim namirnicama poput mliječnih proizvoda, jaja, sira i slično. Također ne smijemo zaboraviti i na vitamin C, važan za naš imunitet, kao i kalcij koji će kosti i mišiće održati zdravima.

IZBJEGAVAJTE ŠEĆER

Unos šećera bismo trebali i inače smanjiti, no sada je ovo osobito važno. Umjesto zaslađenih i gaziranih sokova, čokolada i slično radije odaberite svježe i sušeno voće te svježe cijeđene sokove koji će zadovoljiti vašu želju za slatkim. Umjesto mliječne radije odaberite tamnu čokoladu koja ima manje šećera i nutritivno je bogatija.

NE ZABORAVITE NA HIDRATACIJU

O važnosti unošenja dovoljne količine vode ne moramo govoriti. Kad smo u mirujućem stanju, lako je zaboraviti na osjećaj žeđi. No kao što znamo, kad smo žedni organizam je već dehidriran, stoga tijekom cijelog dana pijte dovoljno vode, čajeva, svježe cijeđenih sokova koji će osigurati da vaš organizam bude u punoj snazi.

Lifestyle

Pitanja i odgovori Ukupno 0 pitanja

Postavi
pitanje...