Tražilica

Vrijeme pripreme:

Težina pripreme:

VIDEO RECEPT

Po kategoriji:

Po nazivu:

Lifestyle

MINIMALISTIČKI

Prihvatite jednostavnost u kuhinji

Bez sati provedenih u kuhinji, ušteda i nutritivno vrijedni obroci? Da, moguće je. Otkrijte svijet minimalističke pripreme hrane.

Ako ste pomislili da food minimalizam uključuje stroge dijete, skupe namirnice i trošenje puno vremena, varate se. Njegova je ideja pomno planiranje obroka, optimizacija namirnica koje koristite i jela koja pripremate. Koliko puta vam se dogodilo da besciljno lutate trgovinom bez ideje što kuhati pa na kraju kupite namirnice s kojima ne znate što biste. No minimalistički pristup hrani naučit će vas da pripremi jela pristupite sasvim drugačije. Prednosti ove filozofije je mnogo, vrijeme je da ih otkrijete.

UŠTEDA

Kad je riječ o minimalizmu u prehrani, on se ponajviše bazira na pripremi jela kod kuće. Na taj način smanjujete trošak naručivanja gotovih jela, a istovremeno možete biti sigurni u kvalitetu namirnica koje pripremate. Minimalistička priprema jela uključuje tek nekoliko namirnica koje možete kombinirati na mnogobrojne načine. Ono na čemu je uvijek fokus su svježe voće i povrće, žitarice, mahunarke i zdrave masnoće poput maslinova ili kokosova ulja.

ZDRAVIJI I ODRŽIVIJI ŽIVOT

S obzirom na to da se minimalistička jela više fokusiraju na lakšim jelima baziranima na kvalitetnim i namirnicama provjerenog porijekla, u tijelo ćete unositi više nutrijenata. To, dakle, znači zdravije i bogatije obroke. No istovremeno stvarate i manje otpada, a i onaj koji nastane lako možete iskoristiti na razne načine – kompostirati ih, iskoristiti u temeljcima ili pripremi jela. Fokus je na svježim namirnicama, sa što manje onih procesuiranih.

PLANIRAJTE KUPNJU I OBROKE

Planiranje vam štedi vrijeme i novac pa više vremena možete posvetiti onome što volite. Odvojite jedan dan za planiranje jela, ali i sastavljanje popisa namirnica koje najviše volite. Otkrivajte neke nove kombinacije i okuse. Primjerice, volite li leću, jedan dan ju pripremite u varivu, drugi put napravite burgere, a treći salatu. Ovo je i odličan način kako djeci uvesti raznoliku prehranu na meni.

KUHAJTE JEDNOSTAVNO

Minimalistička priprema jela ne zahtijeva dugotrajno stajanje pred štednjakom. Smisao je u jednostavnosti i brzini. Opskrbite se osnovnim namirnicama poput riže, ječma, kvinoje, slanutka, leće, graha, svega onog što može stajati i što ne zahtijeva kompliciranu pripremu. Pridružite im sezonsko povrće i dobit ćete ukusan, nutritivno vrijedan obrok uz tek minimum namirnica. Pravilo minimalizma primijenite i na kuhinju pa izbacite sve ono što ne koristite – i začine i kuhinjska pomagala. 

ODREDITE TEMATSKE VEČERI

Kako biste unijeli malo raznolikosti, ali i utažili želju za pojedinim namirnicama isplanirajte tematske večeri. Tako primjerice ponedjeljak može biti dan bez mesa, srijeda dan za omiljenu tjesteninu, a recimo petak za neku zdraviju varijantu pizze. Obiteljski pristupite planiranju jela i otkrivajte neke sasvim nove i neočekivane kombinacije.

Lifestyle

Pitanja i odgovori Ukupno 0 pitanja

Postavi
pitanje...