Tražilica

Vrijeme pripreme:

Težina pripreme:

VIDEO RECEPT

Po kategoriji:

Po nazivu:

Lifestyle

IDEALNA ZAMJENA

Šećer od kokosovog cvijeta

Ukoliko tražite zamjenu za bijeli šećer, onaj od kokosovog cvijeta bit će savršen. Naime, njegove su prednosti brojne i sve više osvaja cijeli svijet.

Kokosov šećer od davnina je poznat i često korišten u zemljama južne i jugoistočne Azije, a u posljednje vrijeme sve više osvaja i ostatak svijeta. A za to postoji poseban razlog. Ovaj zaslađivač ima izrazito nizak glikemijski indeks, odnosno puno sporije se apsorbira što znači da ne podiže razinu inzulina do nezdrave razine. Upravo zato kokosov šećer idealan je za dijabetičare.

Kokosov šećer dobiva se od soka cvijeta kokosove palme. Cvijet se ručno zareže, a sok koji curi skuplja se u posudu. Potom se sok zagrijava na 40 °C oko dva sata dok sva tekućina ne ispari, a na dnu posude ostanu samo kristalići. Dobiveni je šećer svijetlosmeđe boje i karamelastog okusa. Zbog zagrijavanja na niskoj temperaturi enzimi, vitamini i minerali ostaju očuvani i cijeli.

Šećer od kokosovih pupoljaka osim niskog glikemijskog indeksa sadrži i brojne vrijedne nutrijente. Tako u njemu možete pronaći vitamine C, B1, B2, B3, B6 i nekoliko aminokiselina. Također sadrži i željezo, magnezij i cink i to u nekoliko puta većoj količini od smeđeg šećera. Osim za dijabetičare, odličan je i za sve one koji žele izgubiti višak kilograma jer smanjuje apetit i osjećaj gladi te regulira razinu kolesterola.  

Kokosov šećer može se koristiti na brojne načine, a savršena je zamjena za bijeli šećer. Ubacite ga u kolače, kavu, čaj i druge omiljene napitke. S obzirom na to da ima karamelast okus sličan smeđem šećeru, ne mijenja previše okus jela i pića. Uz zaslađivanje, možete ga dodati u pikantnija jela kako biste im ublažili okus. Osim za konzumiranje, vrlo lako ga možete iskoristiti i u kozmetici domaće izrade. Ubacite ga u piling za nježnu, glatku i sjajnu kožu.

Pri korištenju kokosovog šećera u prehrani važno je paziti na njegovu količinu. Naime, na njega ne bi trebalo opadati više od pet posto svih kalorija dnevno kako se ne bi narušilo zdravlje organizma. 

Lifestyle

Pitanja i odgovori Ukupno 0 pitanja

Postavi
pitanje...