Tražilica

Vrijeme pripreme:

Težina pripreme:

VIDEO RECEPT

Po kategoriji:

Po nazivu:

Lifestyle

GOJI BOBICE

Superhrana za organizam

Ove male bobice s razlogom se smatraju supernamirnicom. Osim što su bogate antioksidansima, vitaminima, mineralima i ostalim hranjivim tvarima, konzumirati ih možete na brojne načine.

Poznate još kao vučje bobice, sretne bobice ili crveni dijamanti, ove sitne bobice pravi su rudnik nutrijenata koji čine čuda za naše zdravlje. U prehrani se koriste već više od 5000 godina, a njihovu vrijednost prepoznali su i u kineskoj medicini čiji je neizostavan dio. U ostatku svijeta popularne postaju zadnjih dvadesetak godina.

Goji bobice na listu superhrane smještene su zbog velike količine antioksidansa, esencijalnih masnih kiselina i drugih vrijednih sastojaka. U odnosu na ostale namirnice imaju zavidnu količinu vitamina C, sadrže 21 mineral, kompleks vitamina B, proteine, vitamin E, betain potreban za rad jetre, ciperon koji štiti srce i krvni tlak, beta-stirosterol koji pomaže kod upala, povišenog kolesterola i slično, cijeli niz antioksidansa karotenoida i zeaksantin što ih stavlja na prvo mjesto izvora beta karotena i esencijalnih masnih kiselina.

Zahvaljujući svojim sastojcima, goji bobice savršena su namirnica za održavanje organizma zdravim i sretnim. One jačaju imunološki sustav, štite vid i sprječavaju pojavu makularne degeneracije oka, poboljšavaju cirkulaciju, štite od raka kože i čine ju ljepšom. Također održavaju razinu šećera u krvi, poboljšavaju kvalitetu sna, podižu energiju i poboljšavaju raspoloženje. Mogu utjecati na snižavanje visokog krvnog tlaka, pomažu kod dijabetesa, vrtoglavice i brojnih drugih zdravstvenih problema.

Preporučena dnevna konzumacija goji bobica je između 10 i 30 g dnevno, a prekomjerna količina može izazvati nuspojave. Kod konzumacije ovih bobica osobe koje uzimaju terapiju za snižavanje tlaka i šećera, lijekove za razrjeđivanje krvi i trudnice bi trebale biti na oprezu i konzumirati ih umjereno.

Goji bobice mogu se konzumirati svježe, u soku ili džemu, ali najčešće se ipak jedu sušene. Možete ih dodati u smoothie, kašu sa žitaricama, jesti ih same, izbor je na vama. 

Lifestyle

Pitanja i odgovori Ukupno 0 pitanja

Postavi
pitanje...