Tražilica

Vrijeme pripreme:

Težina pripreme:

VIDEO RECEPT

Po kategoriji:

Po nazivu:

Lifestyle

ALTERNATIVA MESU

Tofu s tisuću mogućnosti

Za tofu ste zasigurno čuli, no vrlo često izaziva nedoumice oko pripreme. Zato smo mi tu da vam otkrijemo sve mogućnosti ove svestrane namirnice.

Zahvaljujući svom biljnom porijeklu, tofu je odličan izbor za sve one koji žele meso zamijeniti drugom namirnicom ili pak prate veganski i vegetarijanski način prehrane. Dobiva se od soje, a njegov način izrade sličan je onoj izradi sira pa se često naziva i biljnim sirom.

Kako se radi od soje koja je poznata po svojim vrijednim sastojcima, i tofu je prava mala riznica nutrijenata. Odličan je izvor kalcija, aminokiselina i proteina, što je svakako prednost za one koji meso ne jedu. Ono što često izaziva dilemu jest njegov neutralni okus. Naime, upravo zbog njega često se postavljaju pitanja oko njegove pripreme. Dakle, tofu možete pripremati baš kao i svaki drugi komad mesa. Pržite ga, kuhajte, grillajte, pecite, jednostavno pustite mašti na volju. Kako dolazi u različitim verzijama, ograničenja oko njegove pripreme zaista ne postoje.

A kako bismo vam olakšali, donosimo nekoliko prijedloga kako ga pripremiti. Dimljeni tofu odličan će biti grillan u kombinaciji s povrćem i tjesteninom. Grillani dimljeni tofu prelijte sojinim umakom i pospite sezamovim sjemenkama za svu punoću okusa. Svježe povrće odlično će se sljubiti s njime.

Za ljetne dane bit će odlična salata s prženim tofuom i rižom. Kockice tofua je dovoljno popržiti na malo ulja, pomiješati s kuhanom crvenom i divljom rižom te povrćem. Crvena i divlja riža dat će vam notu egzotike, a povrće važne vitamine i minerale. Za dozu hrskavosti ubacite kikiriki.

Sendvič je uvijek dobrodošlo rješenje za brzinske zalogaje, a zašto ga ovog puta ne biste pripremili s tofuom. Ploške tofua ispržite na ulju i slažite sendvič uz dodatak prženih šampinjona, kupusa, rajčica i drugog povrća po želji. A za laganu večeru odgovor će biti palačinke s tofuom, špinatom, lukom i češnjakom. Palačinke ispecite prema uobičajenom receptu, a punite ih mješavinom tofua, špinata, bosiljka, luka i češnjaka.

Lifestyle

Pitanja i odgovori Ukupno 0 pitanja

Postavi
pitanje...