Tražilica

Vrijeme pripreme:

Težina pripreme:

VIDEO RECEPT

Po kategoriji:

Po nazivu:

Lifestyle

ZA NOVE ŠKOLSKE POBJEDE

Zdravi dječji obroci

Nova školska godina sa sobom donosi i planiranje novih i zanimljivih obroka za vaše školarce. Donosimo vam nekoliko ideja kako im pripremiti super fine zalogaje.

Baš svaki dan važno je započeti doručkom koji će im osigurati dovoljno energije za svakodnevne školske obveze, a školski obrok samo je njegova nadogradnja. Kako bi svaki obrok iz dana u dan bio zanimljiv, pripremajte različite obroke s nutritivno bogatim namirnicama. Na taj ćete način svaki dan djeci osigurati novo iznenađenje za ručak.

Piletina, krumpir, riba, tjestenina neke su od najdražih namirnica gotovo svih klinaca pa ih svakako iskoristite u pripremi zdravih i slasnih obroka. Zdrave prehrambene navike usvajamo od malih nogu pa je ovo idealno vrijeme da svoje najmlađe naučite važnosti konzumacije ukusnog voća i povrća. Bogato vitaminima i mineralima, sadrži vrijedne sastojke važne za njihov razvoj. Na dječjem jelovniku svakako bi se trebale naći i namirnice bogate kalcijem poput graha, mlijeka i mliječnih proizvoda, badema, sira, kelja, kupusa, špinata, brokule i zelene salate jer su izrazito važne za izgradnju zdravih kostiju. Budite maštoviti i ove namirnice iskombinirajte na nove načine, a pripremiti ih možete i u nekom neočekivanom obliku. Ne voli li vaše dijete povrće, usitnite ga u umak ili pire jer ga tako neće osjetiti.

Sendviči su obrok koji kod klinaca uvijek prolazi pa ih složite na sasvim nov način. Poigrajte se oblicima pa ih pripremite u obliku trokuta ili kruga ili pak iskoristite različite vrste kruha, svijetli i tamni i složite zebrasti sendvič. Granola sa šljivama, ricottom i medom također je odličan izbor, a salata s piletinom nema premca. U slučaju da je vaše dijete alergično na neki od sastojaka važno je napraviti plan u skladu s namirnicama koje može konzumirati, a svakako obavijestite i školske djelatnike o posebnim prehrambenim potrebama vašeg školarca.

Raznolikost je važna pa svakog dana pripremite nešto novo. Neka vam nedostatak vremena ne bude izgovor, tek i kuhano jaje bit će dobra baza nutritivno vrijednog obroka jer je ono bogato proteinima. Ne zaboravite uz obrok spremiti i bočicu s vodom ili prirodnim sokom jer je hidratacija važna od najranije dobi i preduvjet je zdravog razvoja. 

Lifestyle

Pitanja i odgovori Ukupno 0 pitanja

Postavi
pitanje...