Tražilica

Vrijeme pripreme:

Težina pripreme:

VIDEO RECEPT

Po kategoriji:

Po nazivu:

Lifestyle

BRZO I LAKO

Zdravi doručak za radna jutra

O važnosti doručka ne moramo više govoriti, znamo da je to jedan od najvažnijih obroka koji će vam dati snagu za novi radni dan. Ali natjerati se ujutro pripremiti ga druga je priča.

Vjerujemo da vam je u rano jutro prije dolaska na posao/fakultet doručak zadnji na umu. Jer uvijek imamo predodžbu kako njega treba dugo pripremati. No to zapravo i nije istina. Postoje varijante koje možete brzo pripremiti ili čak pripremiti večer ranije, a ujutro vam ostaje samo degustirati ga.

Doručak bi trebao biti bogat nutrijentima, osobito proteinima i ugljikohidratima jer će vam oni dati energiju i polet za sve obveze koje vas čekaju. A također će vas i zasititi pa nećete posezati za nezdravim grickalicama. Donosimo vam nekoliko ideja za doručke koji su istovremeno jako ukusni i brzo gotovi.

Zobena kaša može pomalo dosaditi ako ju jedete svaki dan, a sada na scenu stupa odležana kaša. Večer prije prelijte zobene pahuljice omiljenim mliječnim napitkom, dodajte chiju, dodatke po želji i spremite u hladnjak. Ujutro će vas dočekati prava mala rapsodija okusa.

Za ispeći jaja ne treba vam puno vremena. Dok pijete kavu, ona su gotova. Pripremite omlet uz dodatak povrća, avokada, začinskog bilja ili što god vam padne na pamet, samo je vaša mašta granica.

Upaliti blender zaista ne zahtijeva puno vremena, a smoothie koji ćete dobiti osigurat će vam sve potrebno. Jogurt, mlijeko, voće, žitarice, povrće, med, javorov sirup samo su neki od sastojaka od koji možete smućkati doručak koji će biti gotov u doslovno pet minuta.

Voćna salata nije zadužena samo za ljetna osvježenja. Također može biti i odličan doručak. Umiješajte omiljeno voće, prelijte dresingom od meda, limunovog soka i malo bosiljka i uživajte.

Svima omiljeni sendviči u zdravijoj varijanti dobivaju sasvim novo lice. Punozrnati kruh u kombinaciji s avokadom, rajčicom i pečenim jajetom odličan je izvor hranjivih tvari. Ili složite dimljeni losos, krem sir, malo začina i to je to.

Puding od chije također je dobar izbor. Chiju prelijte mlijekom, dodajte malo kakaa i spremite u hladnjak. Do jutra će nabubriti  i vaš je doručak spreman.

Muffini su uvijek dobrodošla okrepa, pa tako i za doručak. Pripremite ih večer prije, a ujutro samo konzumirajte. Bilo da su od žitarica, voća ili povrća, uvijek su dobro rješenje.

Lifestyle

Pitanja i odgovori Ukupno 0 pitanja

Postavi
pitanje...