Tražilica

Vrijeme pripreme:

Težina pripreme:

VIDEO RECEPT

Po kategoriji:

Po nazivu:

Novosti

VRTOVI HRVATSKE

Najukusnije domaće voće i povrće

Dolaskom toplijeg vremena i u vaš SPAR dolaze nove, svježe namirnice iz domaćeg uzgoja. Pregršt voća za najfinije slastice, odličan izbor povrća za salate i ukusne složence, pa čak i gljive, iskoristite najbolje iz SPAR ponude!

Naše mame i bake oduvijek su nas upozoravale da najprije biramo sezonsko. I upravo zbog toga, slijedeći tradiciju, SPAR je u suradnji s preko 100 domaćih proizvođača svojim kupcima ponudio najkvalitetnije domaće namirnice koje nose oznaku Vrtovi Hrvatske! Birajte upravo njih i budite sigurni da jedete svježe i zdravo.

Ljeto bez nektarina i breskvi kao da i nije ljeto, zato ove sočne voćke morate uvrstiti na svoj svakodnevni meni. Bilo da ih jedete same, fino rashlađene u hladnjaku ili od njih pravite domaći sladoled, možete ih čak i grillati, ali to nije ni važno jer su iznimno zdrave kako god ih konzumirali. Pune su beta karotena i vitamina C, a imaju učinak diuretika pa olakšavaju probavu i pročišćavaju organizam. Isprobajte ih u superbrzoj kombinaciji feta sira i timijana.

Među ukusnim plodovima iz domaćeg uzgoja trenutačno prednjači i bobičasto voće, odnosno malina, kupina, borovnica i ribiz. Svi oni prepoznati su kao snažni antioksidansi, obiluju vitaminima C i skupine B, a glavni su sastojak finih ljetnih štrudli, cheesecakeova i smoothieja.

Najukusnije rajčice dolaze upravo iz domaćih vrtova i ne možemo odoljeti njihovoj bogatoj aromi. Rado su viđen gost raznih umaka, krem juha, ali i obožavani sastojak brojnih salata. Sadrže brojne vitamine i minerale, a imaju i antiseptičko te antioksidativno djelovanje, a baš kao breskve i nektarine, blagotvorno utječu i reguliraju probavu.

Dodajte uz njih i ostale sezonske hitove poput salate, luka i krastavca te ćete dobiti najukusniju miješanu salatu koju možete zamisliti. Takav lagan, a ukusan obrok svoju popularnost može zahvaliti upravo svojim zdravim sastojcima, salati i krastavcima koji su toliko lagani, ali puni minerala i obiluju vodom te hidratiziraju vaš organizam iznutra, ali i luku čije benefite itekako dobro znamo.

Varivo od mahuna ili salata s mahunama i jajima naši su ljetni favoriti, a ovo lagano, ali izuzetno hranjivo povrće definitivno je jedno od omiljenih sastojaka raznih obroka koje rado jedemo od jutra do večeri. Mahune su bogate vitaminima skupine B, a osobito su važne u trudnoći jer obiluju folnom kiselinom koja je neophodna za zdrav razvoj djeteta. 

Češnjak je hrana i lijek koji je na cijeni već tisućama godina, a njegov sastojak alicin brani organizam od virusa i bakterija, stoga ga je poželjno svakodnevno konzumirati, što s obzirom na njegovu privlačnu aromu i nije tako teško. Koristite ga u umacima, pečenjima, tartovima ili svježeg s peršinom i maslinovim uljem uz ribu, meso ili pak grillano povrće.

A kad vam se baš ne jede meso ili riba, a prijeko su vam potrebni proteini, gljive su najbolja moguća zamjena. Toliko ukusne i zdrave da ih obožavaju i djeca i odrasli. Jačaju imunitet, snižavaju tlak te visoke koncentracije masnoće i šećera, a obiluju i vlaknima pa su odlične za sve one koji žele malo smršaviti.

Novosti

Pitanja i odgovori Ukupno 0 pitanja

Postavi
pitanje...