Tražilica

Vrijeme pripreme:

Težina pripreme:

VIDEO RECEPT

Po kategoriji:

Po nazivu:

Novosti

KLINCI PUNI SNAGE

Zdravi dječji obroci

Nova školska godina samo što nije zakucala na vrata, a to uz kupovinu potrebnog pribora znači i svakodnevno pripremanje školskih obroka. Da bi oni bili što kvalitetniji, a klinci zdravi, koristite odabrane namirnice koje će oduševiti vaše klince.

Nova školska godina odnosi nove obrazovne izazove, a s njima će se vaši školarci najbolje uhvatiti u koštac uz pravilno odabrane obroke. Dovoljno energije, pamćenje, koncentracija, vitamini i minerali samo su neke od dobrobiti zdravih namirnica. A sve će to mališani dobiti u samo jednom obroku.

Znamo da klinci neke namirnice vole više, a neke manje. One koje vole, poput piletine, tjestenine, krumpira, ribe i slično složite u zanimljive kombinacije, a one koje vole manje, poput određenih vrsta povrća sakrijte u nove oblike poput popečaka. Važno je da mališani već od malih nogu jedu raznoliku hranu, bogatu voćem, povrćem, mesom, žitaricama i slično jer se zdrave navike stječu od malih nogu. Namirnice bogate kalcijem, kao što su mlijeko i mliječni proizvodi, bademi, kupus, brokula i druge, važne su za snažne dječje kosti pa bi se svakako trebale naći na dječjem meniju.

Kako bi im obroci bili što zanimljiviji, pokušajte svaki dan pripremiti nešto novo. Dobra stvar je što su jela za školarce brzo gotova pa vam neće oduzeti puno vremena. Na primjer, i jedno do dva kuhana jajeta dobra su baza za optimalan obrok jer su jaja odličan izbor proteina. Ne zaboravite i na dozu hidratacije u vidu bočice vode ili soka. Sendviče radite od kombinacije svijetlog i tamnog kruha ili ih napravite u neuobičajenim oblicima, primjerice trokuta.

Svakako vodite računa o tome je li vaše dijete alergično na određene namirnice. Pripremite unaprijed plan prehrane i svakako obavijestite djelatnike u školi o djetetovim alergijama te ih zamolite da pripaze što vaše dijete jede kako bi se izbjegle neželjene posljedice.

Kad je u pitanju priprema obroka, tu zaista nema granica. Koristite djetetove omiljene namirnice i slažite ukusne zalogaje. Cvjetača možda nije visoko na listi omiljene dječje hrane, no u kombinaciji sa sirom i vrhnjem i uz dodatak pečenih hrenovki u trenu će se pretvoriti u zabavan obrok. Salata od piletine uvijek je dobro rješenje. Pržena pileća prsa i paprika preliveni slatkim čili umakom uz dodatak salate unijet će malu promjenu u djetetov jelovnik. Za slatku okrepu djetetu pripremite kuhane šljive u kombinaciji s granolom, vanilijom i ricotta sirom. Poslastica za pet!

Novosti

Pitanja i odgovori Ukupno 0 pitanja

Postavi
pitanje...