Lifestyle

FOOD TREND

Umjereno i uravnoteženo

Zašto ove godine ne biste unijeli nešto drugačije u svoju prehranu? Jedan od vodećih trendova u prehrani svakako će biti umjerenost i uravnoteženost. 

Zaboravite na stroge dijete, ali i pretjerivanje u određenim jelima. Previše ničega nije dobro, pa tako ni ekstrema u prehrani. Zato je upravo umjerenost i uravnoteženost tajna prehrane bogate svim potrebnim nutrijentima. Na ovaj način možete uživati u svemu onome što volite jesti, ali na jedan umjeren, primjereniji način.

S obzirom na to da se naša prehrana najčešće bazira na mesnima jelima, a osobito zimi kad se okrećemo nešto zasitnijim namirnicama, zašto ne biste jedan ili dva dana uveli bezmesni meni. Iako bismo voće i povrće trebali konzumirati svaki dan, ponekad, priznajmo si, to i nije slučaj. Uvođenjem bezmesnog dana organizmu ćete osigurati malo odmora od prerađivanja težih namirnica, ali i otkriti neke nove okuse u koje ćete se zasigurno zaljubiti.

Kako je riječ o umjerenosti i uravnoteženosti, jedan do dva potpuno bezmesna dana u tjednu bit će dovoljni da odmorite organizam. Ovaj pristup također će probuditi i vašu kreativnost jer ćete možda istraživati nova jela i načine pripreme standardnih namirnica. No bezmesni dan idealna je prilika i da uvedete neke nove namirnice u svoj jelovnik. U svemu tome pomoći će vam SPAR Veggie linija orijentirana isključivo na namirnice koje ne sadrže sastojke životinjskog porijekla. Ova linija nosi i V-oznaku (V-label), odnosno jedinstvenu oznaku kvalitete koju Europska vegetarijanska unija dodjeljuje proizvodima proizvedenima u skladu s vegetarijanskom i veganskom etikom. Raznovrsna ponuda i jednostavna priprema otkrit će vam sasvim novi svijet biljne prehrane.

Zahvaljujući širokom asortimanu proizvoda, ne morate se odreći omiljenih jela, otkrijte ih u vege verziji. Vege lazanje ste već sigurno isprobali, a ako niste, sada je idealna prilika. Kombinirajte omiljeno povrće i bešamel umak ili jednostavno kupite gotove i uštedite vrijeme. Ljubitelje mesnih delicija poput kobasica ili burgera oduševite njihovim vege verzijama, a bolonjez klincima pripremite s veganskim faširancima. Omiljene grickalice također možete kombinirati s veganskim namazima ili hummusom ili se pak zasladite veganskim sladoledom. Sve to pronaći ćete u širokom asortimanu Veggie linije.

Odabirom veganske i vegetarijske prehrane barem jedan dan u tjednu ne morate se odreći omiljenih jela, dovoljno ih je samo prilagoditi. Umjesto mesa pripremite tofu, grahorice ili žitarice, mlijeko nakratko zamijenite biljnim napitcima, a vaš će vam organizam biti zahvalan.