Lifestyle

SEZONA PROMJENA

Prehrambeni makeover za vaš organizam

Topli period doba je za reorganizaciju i nove početke, poradite na istom za vaše zdravlje. Nove će se odluke pozitivno odraziti na vaš izgled i raspoloženje, isprobajte ih!

Izlaskom iz zimskog sivila i buđenjem prirode probudite se i vi i učinite nešto dobro za vaše zdravlje. Razmislite o stvarima koje trebate promijeniti u svome životu, a poseban fokus stavite na sebe i na poboljšanje svoga zdravlja i tijela. U nastavku donosimo nekoliko malih koraka koje možete pratiti kako biste postali bolja verzija sebe.

Detoks bez stresa

Temeljne promjene nisu jednostavne, ali zamjena dosadašnjih navika boljima puno je lakša opcija. Dosadašnji ritual ispijanja kave zamijenite zelenim čajem, na tjedan dana meso zamijenite vlaknima, a sa sobom uvijek imajte bočicu vode koja će vas potaknuti na češći unos tekućine. Uz to uključite i vježbanje, čak će i 10 trbušnjaka i 5 čučnjeva prije obroka ubrzati metabolizam i potaknuti tijelo na brže sagorijevanje unesenih kalorija.

Odolite slatkom iskušenju

Kad osjetite potrebu za slatkim posegnite radije za kockicom tamne čokolade. Taj će vam trik olakšati prijelaz na zdraviju varijantu cijeđenih sokova od naranče i limuna koje će polaganim ispijanjem osigurati da vas želja za slatkim prođe.

Organizacija je ključ

Počnite planirati obroke tjedan dana unaprijed, a sve ono što možete pripremiti ranije rasporedite u posude i spremite u hladnjak. Budite detaljni pa u plan uključite i međuobroke. Ovaj će vam korak skratiti vrijeme i pomoći da budete ustrajni. 

Sezonske namirnice

Topli mjeseci sezona su svježeg i domaćeg voća i povrća. Njegova dostupnost u ovome razdoblju omogućava vam da u tijelo unesete sve potrebne nutrijente koji su u plodovima prisutni samo kod prirodnog dozrijevanja. Veliki izbor raznovrsnog voća i povrća olakšat će vam tjedno planiranje obroka koji će biti ispunjeni raznolikim okusima. 

Za dobar san

Nema zdravlja bez kvalitetnog sna, a na njega uvelike utječe prehrana. Izbjegavajte tešku hranu prije spavanja i, ako baš morate jesti, radije posegnite za bananom, rižom, svježim sirom ili pilećim prsima. Te su namirnice lakše za probavljanje pa vam proces neće pretjerano utjecati na dobar san.